Oklejanie samochodów sposobem na skuteczną reklamę Twojego biznesu

Listopad 6 2016 04:54PM

Biznes rządzi się swoimi prawami i wymusza na biznesmenach kładzenie dużego nacisku na promocję i reklamę. Istnieją branże, w których jest to wręcz najważniejsze – np. takie, w których sprzedawane przedmioty czy świadczone usługi są powtarzalne i podobnej jakości. Wówczas to marketing i reklama odgrywają rolę, która świadczy o sukcesie firmy. Sposobów promowania się jest wiele i dotyczą one różnych sfer – jedyne oddziałują na wyobraźnie, a inne mają wartość merytoryczną, informacyjną. Wizualny efekt jest zawsze szalenie istotny, bo firma, która nie dba o wizerunek zewnętrzny, z dużą dozą prawdopodobieństwa nie dba też o inne rzeczy. Zawsze lubimy zresztą ładny wygląd, zarówno u siebie jak i u innych. Właśnie dlatego oklejanie aut samochodowych jest obecnie szalenie popularne i przynosi wymierne efekty marketingowe. Dlaczego?

Oklejanie samochodów

Tanio, szybko i skutecznie

Marketing często może być bardzo czasochłonnym procesem, pochłaniającym duże ilości pieniędzy. Polega przecież na tym, żeby regularnie pokazywać się odbiorcom w jak najlepszym świetle. Czasami jest to bardzo kosztowne, np. w reklamowanie się przy pomocy telewizji, prasy czy radia. Takie reklamy, owszem, są skuteczne, jednak zarezerwowane raczej dla „grubych ryb”. Niektóre formy marketingu są jednak uniwersalne, dostępne nawet dla przeciętych zjadaczy chleba. Jedną z nich jest właśnie promowanie marki przy pomocy folii samochodowych.

Jest to rozwiązanie tanie, bo wystarczy raz okleić auto, by reklama działała przez nawet kilka lat. Oczywiście, po pewnym czasie należy folię odświeżyć, jednak jest to relatywnie niski koszt, zwłaszcza, że niezbędny tylko raz na jakiś czas. Folie są bardzo żywotne, jeśli stosuje się odpowiednie środki czystości, jednak nie jest to wielkie wyzwanie – wystarczy po prostu regularnie je myć.

Szybkość tego rozwiązania przejawia się w tym, że wystarczy tylko zajechać autem do studia car wrappingowego, takiego jak artgrafcars.pl, a całą resztą zajmą się specjaliści motoryzacyjni, którzy poświadczają odpowiednie doświadczenie i sprzęt. Wystarczy dać im pomysł i ogólną koncepcję, a na pewno uda im się stworzyć projekt na miarę oczekiwań każdego przedsiębiorcy. Wystarczy przypatrzeć się pojazdom na ulicy, które oklejone są folią – każda branża znajdzie coś dla siebie.

Skuteczność tej formy marketingowej jest spowodowana jej uniwersalnym charakterem. Po pierwsze każdy przecież lubi oglądać ładnie wyglądające auta, a jeśli połączymy to z np. logo firmy, to da efekt, który pozostanie na długo w pamięci odbiorcy. Firmy, które dbają o wygląd swoich aut firmowych i wyróżniają się efektownymi kreacjami po prostu zostają w świadomości ludzkiej i dobrze się kojarzą. Takie wyjście w stronę klientów nie wymaga przecież wielkiego wysiłku, a efekty mogą być naprawdę piorunujące.

Oklejanie samochodów

Klasa w świecie bylejakości

Obecnie rynek przesycony jest różnej maści firmami, które w różny sposób reklamują się na zewnątrz. Doceniamy te marki, które potrafią pokazać się z jak najlepszej strony, choć z zabiegów tych nie mają bezpośredniej korzyści. Właśnie tak postrzegany jest car wrapping wśród ludzi – jako dodatkowy wysiłek przedsiębiorcy, na który przecież nie musiał się wcale zdobywać. Oklejana auta robią wrażenie na drodze, zwłaszcza, jeśli wykonanie jest profesjonalne i dopracowane do najmniejszego szczegółu.

Nadal w Polsce pokutuje przekonanie, że marketing może być robiony niskim nakładem pracy, dodatkowo. Nic bardziej mylnego – marketing jest jednym z najważniejszych, a czasami nawet najważniejszym elementem sukcesu firm w dzisiejszych czasach. Właśnie dlatego tak istotne jest wyróżnianie się jakością pośród ogólnie panującej bylejakości. Wygrywają ci, którzy pokazują się z jak najlepszej strony i niczego nie oczekują w zamian. Oklejanie aut firmowych jest wyrazem takiego podejścia pracodawcy do klientów i dlatego cieszy się zaufaniem zarówno reklamodawców jak i odbiorców reklamy.

Jak oklejać, żeby działało?

Oklejanie aut nie może być dziełem osoby niewykwalifikowanej – aby car wrap był skuteczny i profesjonalny, należy zgłosić się do odpowiedniego studia motoryzacyjnego, takiego jak wymieniony wcześniej ArtGraf Cars. Wizyta w takim miejscu zapewni każdemu przedsiębiorcy kompleksowe podejście do tematu aplikatorów, którzy najczęściej są też fanami i miłośnikami motoryzacji.

Zmiana koloru auta

Jedyne, co musisz zrobić, to przedstawić jakiś ogólny pomysł, a aplikatorzy stworzą projekt i dopasują go do potrzeb Twojej firmy. Można im całkowicie zaufać, gdyż zajmują się oklejaniem aut na co dzień. Samodzielne próby car wrappingu nie mogą skończyć się dobrze – to zadanie wymaga precyzji, doświadczenia i odpowiedniego sprzętu.

Jeżeli jesteś właścicielem firmy i posiadasz flotę albo nawet jedno czy dwa auta służbowe, to zmiana jego koloru przy pomocy folii samochodowych będzie znakomitym rozwiązaniem. Nie tylko Twoje samochody będą wyglądały dynamicznie i świetnie się prezentowały na drodze, ale zyskasz także szacunek swoich klientów.

Skomentuj Post

Dodaj własny komentarz

  • Najnowsze

    Zobacz najnowsze i najważniejsze artykuły:

  • Polacy wśród internautów najczęściej blokujących reklamy

    Na całym świecie ponad 200 mln internautów blokuje reklamy w przeglądarkach....

  • Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy

    Liczba polskich internatów blokujących reklamy szybko rośnie i przekracza już...

  • Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie

    Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do...

  • Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci

    Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia...

  • Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa

    Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych...

  • Oklejanie samochodów sposobem na skuteczną reklamę Twojego biznesu

    Biznes rządzi się swoimi prawami i wymusza na biznesmenach kładzenie dużego nacisku...

  • Polecane przez The Business Times:
  • Polecane przez The Business Times:

Pomysł Na Biznes

Jeśli chcesz, żeby biznes nie krył przed Tobą tajemnic warto na tym forum wymieniać się poglądami.

Biznes Plan

Biznesplany różnych firm, przykładowy biznes plan, gotowy biznes plan.

Inwestowanie

Giełda Papierów Wartościowych, Forex, Fundusze Inwestycyjne, Złoto i Surowce.
Agencja Marketingowa
© Times Press sp. z o.o. 2014 | Version 3.0.01.2014
Registered in Poland Registered office: Piastowska 46 lok.1, Jelcz-Laskowice, 55-220




www.BusinessTimes.pl nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zamieszczonych w serwisie,
ani za szkody poniesione w wyniku decyzji inwestycyjnych podjętych na podstawie treści, które zawiera www.BusinessTimes.pl.